Моля те за прошка. За всичко, което ще направя през следващите има-няма осемнайсет години. За всичко, което ще пропусна. За всички случаи, когато ще те изложа. Когато ти досаждам. Когато те поставям в неудобно положение. Когато съм несправедлив. Искам тогава да си спомняш за онзи ден.
За деня, в който не искаше да ми кажеш къде си скрил проклетия ключ от колата. И помни, че ти започна.
Баща ти
Това е цялата работа. Искаме да сте по-добри от нас. Защото, ако децата ни не станат по-добри от нас, какъв изобщо е смисълът? Искаме да сте по-добри, по-умни, по-скромни, по-щедри и по-неегоистични от нас. Искаме да ви осигурим най-добрите условия, които можем. Затова пробваме различни методи на приспиване, ходим на семинари, купуваме ергономични корита и притискаме продавачите на детски седалки към стената и крещим: „Най-безопасната! Искам НАЙ-БЕЗОПАСНАТА, разбирашлиме!?“. (Не че аз съм го правил, не бива да вярваш на всичко, което ти казва майка ти.)
ИСБН: 9789542826958
Страници: 188
Корица: мека
Тегло: 0.50
Дата на издаване: 2019-07-22
Автор: Фредрик Бакман
Издател: Сиела
Време за доставка: 3-5 работни дни
The company "Podaraci.Bg" Ltd. delivers with:
- SPEEDY
The price per office of SPEEDY is BGN 5,9
The price to the address of the client is 8,9 BGN
SPECIFICATION: The client undertakes to provide access and opportunity to receive the goods. If the customer is not found at the specified address or has been mistaken, the second delivery will be paid extra by the customer. All prices listed on this site are incl. VAT.
IMPORTANT: On delivery, the customer is obliged to open the shipment and check that its integrity is preserved in the PRESENCE of the courier. If the product is broken or injured, it is mandatory to declare it to the courier at the time of delivery. Otherwise, the value of the shipment and delivery remains at the expense of the customer. "Gifts.BG" Ltd is not responsible for damaged items that are not advertised in the presence of a courier.
In the case of established damage to the shipment and packaging, together with the courier Econt or the relevant courier company, is a statement of facts in two copies, one for each side, which describes the type, condition of the package and available content of the consignment. Claims should be lodged at the time of receipt of the shipment before you have accepted the shipment from the courier.
If the customer does not like the goods he has ordered, he has the right to replace it with another item at his own request or to return it to the office of "Gifts.BG" Ltd., the delivery is entirely at his expense. This does not apply to personalized gifts that have a personal photo, text, or date.